Rudenī sasildies ar īpašo nedēļas kafiju!
Šonedēļ Visos Caffeine baudi Vilnas džempera latti – tik sildošu un gardu, ka grūti atteikties, redzot rudenīgo laiku. Tā ir latte, kas papildināta ar pikanto
Baudi oktobra izdevīgo piedāvājumu!
Visu oktobri savai maltītei vari izvēlēties kišu par izdevīgu cenu – tikai 3 EUR, ja pirksi jebkuru M izmēra kafiju. Kāda būs tava izvēle? Kišs
Caffeine ielūdz – svinēsim kafijas svētkus kopā!
1.oktobrī ir Starptautiskā kafijas diena, un, lai to nosvinētu, Caffeine ir sarūpējis īpašu akciju – pērkot jebkuru kafiju, klāt saņemsi ekstra bezmaksas espresso šotu! Šogad
Īpašais piedāvājums Caffeine Akropole Alfa klientiem
Esam sagatavojuši īpašo piedāvājumu Caffeine T/C “Akropole Alfa” klientiem. Tikai 1 dienu, 13. oktobrī, pirmie 100 Caffeine T/C “Akropole Alfa” klienti, pērkot kafiju, dāvanā saņems
Septembris – “Drosme sasveicināties” mēnesis
MOT ir iedvesmojoša motivācijas programma mūsdienīgiem Latvijas skolu jauniešiem. Vissvarīgākā MOT sociālā misija ir veidot stipru jaunatni, kas iekļauj ikvienu. Stiprinot jauniešu mentālo veselību, tiek
Septembra izdevīgais piedāvājums!
Visu septembra mēnesi Tev ir iespēja nogaršot pieprasīto “Proteīna sēklu maizi” daudz izdevīgāk – pērkot jebkuru M izmēra kafiju, jebkura Proteīna sēklu maize tikai 3
Cinnamon Bun Latte atgriežas!
Rudens ir periods, kad gribas panašķēties ar kaut ko garšīgu, tāpēc piedāvājumā atgriežas kanēļmaizīšu garšas latte – Cinnamon Bun. Šai lattei ir īpašs sīrups, kas
Pumpkin Spice Latte ir klāt!
Sagatavojies rudenim ar vienu no mūsu TOP dzērieniem – Pumpkin Spice Latti! Šajā kafijā esam sajaukuši krēmīgo latte kopā ar mūsu īpašo Pumpkin Spice sīrupu
Cepums dāvanā pie kafijas
Tu jau zini – Caffeine ir Tavs sabiedrotais ne tikai ikdienā, bet arī svētkos. 1.septembris ir īpaša diena, jo iezīmē jaunu darba un mācību cēlienu,
Reitan Convenience ilgtspējas ziņojums
Ilgtspēja ir galvenā Reitan Convenience uzņēmējdarbības un stratēģijas daļa, tādēļ Reitan Convenience Latvia uzņemas atbildību par savas ikdienas darbības ilgtermiņa vides un sociālo ietekmi, vienlaicīgi apņemoties ērtu iepirkšanos padarīt ilgtspējīgu un ilgtspēju ērtu.
Kopš 2021.gada Reitan Convenience uzņēmumiem visās 7 valstīs (Baltijā un Skandināvijā) ir vienota ilgtspēja stratēģija 2022-2030, kas papildināta ar detalizētu aktivitāšu plānu tādās jomās kā jaunu produktu attīstība un inovācijas, augu valsts produktu iekļaušana sortimentā, esošo produktu pilnveide, izslēdzot riska produktus, dažādas kaitīgās piedevas, palmu eļļu, samazinot cukura daudzumu produktos, produktu iepakojuma nomaiņa uz pārstrādājamiem materiāliem, atkritumu mazināšana, energoefektivitātes uzlabošana tirdzniecības vietās, piegādātāju iesaiste ilgtspējas mērķu sasniegšanā, produktu izcelsmes izsekojamība, atbildīga audzēšana un ražošana, sabiedrības atbalsta aktivitātes un komandas kompetenču attīstība.
No stratēģijas līdz rīcībai, tādēļ mēs pastāvīgi strādājam, lai ar pieņemtajiem ikdienas biznesa lēmumiem neradītu nelabvēlīgu ietekmi uz ilgtspējas faktoriem un sniegtu pozitīvu ieguldījumu mūsu klientu izvēlēs un veicinātu mūsu sadarbības partnerus un piegādātājus rīkoties atbildīgi savā uzņēmējdarbībā.
Mēs lepojamies ar to, ka esam daļa no Reitan Convenience grupas, kuras pamatā ir spēcīgas vērtības, un tādēļ dalāmies ar jaunāko Reitan Convenience ilgtspējības ziņojumu.
Šogad Reitan Convenience iepazīstina ar jauna veida ilgtspējas ziņojumu, kurā pārredzamāk, holistiskāk un uz datiem balstītā veidā informē par saviem nefinanšu rādītājiem. “Ziņojumā iekļauts arī jauns klimata rīcības plāns. Analizējot pārdošanas apjomus septiņās Reitan Convenience valstīs, izmantojot astoņus dažādus parametrus – sākot ar ietekmi uz klimatu un beidzot ar riska preču klātbūtni un virkni veselības aspektu -, ir izveidojusies skaidra vīzija, kā mainīt sortimentu, lai vadītu pārmaiņas ceļā uz ilgtspējīgu un ērtu iepirkšanos” saka SIA “Reitan Convenience Latvia” (“Caffeine”) valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
Esam pārliecināti, ka labāka un zaļāka rītdiena ir mūsu visu atbildība, tādēļ arī turpmāk esam apņēmušies ne tikai ieviest arvien jaunus ilgtspējīgus risinājumus savā biznesa praksē, bet arī iedvesmot citus sekot mūsu piemēram.