

Jūlija īpašais piedāvājums par godu Caffeine 15 gadiem!
Caffeine svin 15 gadu jubileju! Šovasar mums ir īpašs iemesls svinēt – Caffeine jau 15 gadus kopā ar jums! Par godu šim notikumam visa jūlija garumā

Soli pa solim pretī reālai ilgtspējai
Reitan Convenience Latvia ir daļa no plašā Reitan Convenience ar pārstāvniecību 7 valstīs un kopumā 11 000 darbiniekiem – šogad ir spērusi reālu nākamo soli, lai uzņēmuma

Darba laiks Jāņos
Lai Jāņu nakts ir pilna gaismas, dziesmu un labas garšas! Arī mēs uzlādēsimies svētku noskaņā – te mūsu īpašais svētku darba grafiks: PIRMDIENA OTRDIENA

Svini Jāņus ar īpašo Toasted Marshmallow frappi
Toasted Marshmallow Frappe – atdzesējoša, krēmīga frappe ar espresso, zefīra sīrupu un saldo dūmakas noti. Lieliski piemērota vasaras tveicei un atzīmējot Līgo svētkus. Svini kopā

Caffeine – oficiālā “Riga Pride” kafijas vieta arī šogad
Svinot dažādību, stiprinot iekļaujošas sabiedrības vērtības un paužot atbalstu LGBTQ+ kopienai, arī šogad Caffeine kafejnīcas visā Latvijā ir kļuvušas par oficiālo “Riga Pride 2025” kafijas

Vasaras jaunums – Pistachio Crème Cold Brew
Ienirsti garšas sapnī ar Pistachio Crème Cold Brew – dzērienu, kur savienojas auksti brūvēta kafija ar samtainu saldā krējuma un piena mākoni, un to visu

Jūnija īpašais piedāvājums
Palutini sevi ar gardu piedāvājumu! Jūnijā, pērkot jebkuru kafiju, par aveņu mafinu maksā tikai 1,50 EUR. (regulārā cena 2,00 EUR). Aveņu mafins ar kafiju būs

Izbaudi Matchas mirkli!
Matchas sezona ir sākusies! Atklāj spilgto matcha pasauli Caffeine ar veseliem pieciem unikāliem dzērieniem – radītiem, lai sniegtu enerģiju, uzlabotu garastāvokli un dotu izcilu garšas

Maija īpašais piedāvājums
Katru dienu sāc ar smaidu – maijā pie jebkuras kafijas iegādājies mūsu neatkārtojami gardo zemeņu ruleti tikai par 2 EUR (regulārā cena 2,50 EUR). Maigs, salds

Reitan Convenience ilgtspējas ziņojums
Ilgtspēja ir galvenā Reitan Convenience uzņēmējdarbības un stratēģijas daļa, tādēļ Reitan Convenience Latvia uzņemas atbildību par savas ikdienas darbības ilgtermiņa vides un sociālo ietekmi, vienlaicīgi apņemoties ērtu iepirkšanos padarīt ilgtspējīgu un ilgtspēju ērtu.
Kopš 2021.gada Reitan Convenience uzņēmumiem visās 7 valstīs (Baltijā un Skandināvijā) ir vienota ilgtspēja stratēģija 2022-2030, kas papildināta ar detalizētu aktivitāšu plānu tādās jomās kā jaunu produktu attīstība un inovācijas, augu valsts produktu iekļaušana sortimentā, esošo produktu pilnveide, izslēdzot riska produktus, dažādas kaitīgās piedevas, palmu eļļu, samazinot cukura daudzumu produktos, produktu iepakojuma nomaiņa uz pārstrādājamiem materiāliem, atkritumu mazināšana, energoefektivitātes uzlabošana tirdzniecības vietās, piegādātāju iesaiste ilgtspējas mērķu sasniegšanā, produktu izcelsmes izsekojamība, atbildīga audzēšana un ražošana, sabiedrības atbalsta aktivitātes un komandas kompetenču attīstība.
No stratēģijas līdz rīcībai, tādēļ mēs pastāvīgi strādājam, lai ar pieņemtajiem ikdienas biznesa lēmumiem neradītu nelabvēlīgu ietekmi uz ilgtspējas faktoriem un sniegtu pozitīvu ieguldījumu mūsu klientu izvēlēs un veicinātu mūsu sadarbības partnerus un piegādātājus rīkoties atbildīgi savā uzņēmējdarbībā.
Mēs lepojamies ar to, ka esam daļa no Reitan Convenience grupas, kuras pamatā ir spēcīgas vērtības, un tādēļ dalāmies ar jaunāko Reitan Convenience ilgtspējības ziņojumu.
Šogad Reitan Convenience iepazīstina ar jauna veida ilgtspējas ziņojumu, kurā pārredzamāk, holistiskāk un uz datiem balstītā veidā informē par saviem nefinanšu rādītājiem. “Ziņojumā iekļauts arī jauns klimata rīcības plāns. Analizējot pārdošanas apjomus septiņās Reitan Convenience valstīs, izmantojot astoņus dažādus parametrus – sākot ar ietekmi uz klimatu un beidzot ar riska preču klātbūtni un virkni veselības aspektu -, ir izveidojusies skaidra vīzija, kā mainīt sortimentu, lai vadītu pārmaiņas ceļā uz ilgtspējīgu un ērtu iepirkšanos” saka SIA “Reitan Convenience Latvia” (“Caffeine”) valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
Esam pārliecināti, ka labāka un zaļāka rītdiena ir mūsu visu atbildība, tādēļ arī turpmāk esam apņēmušies ne tikai ieviest arvien jaunus ilgtspējīgus risinājumus savā biznesa praksē, bet arī iedvesmot citus sekot mūsu piemēram.