Palīdzi piepildīt Drosmes kasti!
1900x600px_BKUS-drosmes-kaste_webam (002)

Šogad Caffeine iesaistīsies Bērnu klīniskās univeristātes slimnīcas Drosmes kastes piepildīšanā. Caffeine zīmola viena no īpašībām ir, ka esam drosmīgi, tāpēc vēlamies, lai katrs drosminieks (mazs vai gandrīz pieaugušais) saņem mazu apbalvojumu par savu varonību.

Kas ir Drosmes kaste?

Mantu kaste, kas atrodas katrā procedūtu kabinetā. Pēc procedūras bērns var paņemt 1 mantiņu kā apbalvojumu par drosmīgi izturētu procedūru.  Tāpēc apbalvoti tiek visi bērni, ja vien kastē ir pietiekami daudz mantu. Vairāk informācijas meklē šeit:  https://www.bsf.lv/lv/ziedot/kam-ziedot/drosmes-kastes

Lai palīdzētu piepildīt Drosmes kasti, aicinām Tevi, nākot pēc kafijas, paņemt līdzi kādu rotaļlietu. Rotaļlietas iespējams nodot baristai pie kases kādā no šiem Caffeine:

  • Baznīcas ielā 9/11
  • Blaumaņa ielā 10 (T/C Galerija Rīga)
  • Audēju ielā 15
  • Kaļķu ielā 28
  • Strēlnieku ielā 1
  • Krišjāņa Valdemāra ielā 79/81-46
  • Satekles ielā 2B (T/C Origo)
  • Ieriķu ielā 3 (T/C Domina)
  • Tērbatas ielā 68
  • Meža ielā 4a
  • Merķeļa ielā 2
  • Kr.Barona ielā 15
  • Liepājā (Lielā iela 13)

Pievieno kādu no šiem Caffeine savam ikdienas maršrutam un līdz 15.decembrim atnes kādu mantu mazajiem varoņiem.

CITI RAKSTI

Jūs varat pievienot maksājuma karti atverot “Iestatījumi” -> “Manas maksājuma kartes. Ja Jūs nevarat atrast šo sadaļu, pārliecinieties, ka esat veicis Mobilās aplikācijas atjauninājumu. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Lojalitātes kartes unikālais numurs tiek ģenerēts un piešķirts, līdz ko Jūs pievienojaties Mobilai aplikācijai.

Katru gadu Caffeine uzkrājums par iepriekšējo kalendāro gadu tiek dzēsts 1.jūlijā. Vairāk https://www.caffeine.lv/lojalitate

Mēs varam nosūtīt tiešā mārketinga paziņojumus tikai tiem Mobilās aplikācijas lietotājiem, kuri devuši savu piekrišanu. To var izdarīt sadaļā “Iestatījumi” -> “Paziņojumi”. Piekrišanu var atcelt jebkurā laikā, mainot iestatījumus savā Mobilās aplikācijas kontā. Papildus visu informāciju par Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumiem var iepazīties https://www.caffeine.lv/lojalitate , CAFFEINE sociālajos tīklos un mūsu kafejnīcās.

Karti var nebūt iespējams pievienot noteiktā interneta pirkumu apmaksas limita vai noteiktā dienas limita dēļ. Šos ierobežojumu iestatījumus jāpārbauda interneta bankā. Tāpat, pārliecinieties, ka esat pareizi ievadījis maksājuma kartes datus. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājuma uzstādījumi ” esat atlasījis “Izmantot maksājuma karti”. Turklāt, pārbaudiet, vai pievienotajā maksājuma kartē ir pietiekami daudz naudas, lai pabeigtu pirkumu. Ņemiet vērā, ka dienas laikā atļauts veikt ne vairāk kā 10 transakcijas no vienas kartes. Tas nozīmē, ka diennakts laikā varat caur Caffeine LV aplikāciju ar savu bankas karti norēķināties 10 reizes.

Ja pievienosiet vairāk nekā vienu maksājuma karti, tad ar nosaukumu palīdzību būs vieglāk atdalīt izvēloties maksājumu. Šī ir darbība drošības nolūkos.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājumu iestatījumi” esat atlasījis “Izmantot Caffeine uzkrājumu”. Aktivizējot šo funkcionalitāti, barista pie kases redzēs jūsu Caffeine uzkrājuma atlikumu un par kafiju varēsiet norēķināties ar Caffeine uzkrājumu. Ja vēlaties izmantot savu dāvanu karti, atcerēties to pirms pirkuma aktivizēt, izvēloties dāvanu karti no izvēlnes pirmajā lapā un nospiežot pogu “Aktivizēt”.

Dāvanu kupons ir derīgs 90 dienas no iegādes brīža. Pēc tam kupons tiek neatgriezeniski dzēsts. Dāvanu kupons (5, 10, 20 Eur) jāaktivizē 90 dienu laikā, lai to pievienotu savam Caffeine uzkrājumam. Ja kupons šajā periodā netiks aktivizēts, tas tiks neatgriezeniski dzēsts. Kad kupons ir aktivizēts un pievienots Caffeine uzkrājumam, arī uz kuponiem attiecas Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumi.

Gan kupona sūtītājam, gan saņēmējam ir jābūt Caffeine aplikācijai, un viņu tālruņu numuri ir jāsaglabā mobilās aplikācijas sadaļā “Iestatījumi” -> “Mans profils” . Pārliecinieties, ka saņēmējam ir Mobilās aplikācijas jaunākā versija.

Atsūtiet savu jautājumu un Lojalitātes kartes numuru (to atradīsiet sadaļā “Maks”, zem svītrkoda) uz e-pastu info@caffeine.lv

Šobrīd tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams reģistrēties vai ielogoties, izmantojot Facebook. Aicinām Jūs izmantot citus autentifikācijas veidus.