Rīgas lidostā darbu sāk jau otrā “Caffeine” kafejnīca
CF-(11)_800x600

Paplašinot “Caffeine” kafejnīcu tīklu, 11. martā Rīgas lidostā darbu sākusi otrā “Caffeine” kafejnīca, kas kopumā ir jau 21. kafejnīca šajā tīklā. Te līdz ar dažādiem kafijas dzērieniem ceļotāji varēs iegādāties gardas uzkodas un sātīgas pusdienu maltītes, ko nesteidzoties baudīt starp lidojumiem vai ērti paņemt līdzi garākā ceļā.

 

“Vissvarīgākais mūsu darbā ir just, kas klientam visvairāk vajadzīgs un pielāgoties viņa paradumiem. Lidostas klienti ir citādi nekā “Caffeine” viesi pilsētas centrā: ja Rīgā klients nāk pēc izcilas kafijas un novērtē vidi, kur var patīkami pavadīt laiku, mācīties, strādāt vai pasēdēt ar draugiem, lidostā cilvēki nereti steidzas, un viņiem maltītei un kafijai atliek pavisam nedaudz laika. Ticam, ka arī ātrai apkalpošanai un maltītēm ir jābūt visaugstākajā kvalitātē, tāpēc rūpējamies, lai tajā īsajā brīdī, ko cilvēks atvēl “Caffeine” apmeklējumam, viņš varētu ne tikai iegādāties kafiju līdzņemšanai, bet arī pilnvērtīgi un garšīgi paēst. Kafejnīcas iekārtojums ir maksimāli ērts apmeklētājiem, un šeit strādā vairāki baristas, lai raiti apkalpotu visus klientus,” saka valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.  

 

Šobrīd kafejnīca nodrošina darbu sešiem baristām, bet turpmāk to skaitu plānots palielināt līdz astoņiem darbiniekiem. Atšķirībā no pilsētas kafejnīcām lidostā pieejami ne tikai “Caffeine” raksturīgie kafijas dzērieni, bet arī daudz plašāks ēdienu sortiments.

 

“Tikai lidostas “Caffeine” piedāvājam īpašu gatavo maltīšu klāstu, kas tapis sadarbībā ar ražotāju “Sudrablīnis”. Līdz ar dažādiem kafijas dzērieniem jaunajā “Caffeine” iespējams iegādāties gardas uzkodas un sātīgas pusdienas: biezputras, biezpiena plācenīšus, desertus, picas, bagetes, zupas, dažādus svaigos un siltos salātus, zivju un gaļas ēdienus, lazanju un veģetāras maltītes,” stāsta Dace Dovidena.

 

Jaunā kafejnīca iekārtota 40 kvadrātmetru platībā, izvēloties vairākus ilgtspējīgus risinājumus. Te uzstādīts videi draudzīgs LED apgaismojums, arī izkārtne ir izgaismota ar LED. Tā ir arī pirmā no “Caffeine” tirdzniecības vietām, kur šobrīd klientiem iespējama atbildīga atkritumu šķirošana, papīru, plastmasu un metālu liekot vienā atkritumu konteinerā, bet pārējos atkritumus – citā. Tāpat lidosta ir pirmā lokācija, kur “Caffeine” pilnībā atteicies no fasādes plakātiem un visu aktuālo informāciju rāda digitālajos ekrānos, tā būtiski samazinot papīra resursu patēriņu.

 

Kafejnīca atrodas Lidostas Rīga atlidošanas sektorā un gaida klientus katru dienu no plkst. 06.00 līdz plkst. 22.00.

Jūs varat pievienot maksājuma karti atverot “Iestatījumi” -> “Manas maksājuma kartes. Ja Jūs nevarat atrast šo sadaļu, pārliecinieties, ka esat veicis Mobilās aplikācijas atjauninājumu. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Lojalitātes kartes unikālais numurs tiek ģenerēts un piešķirts, līdz ko Jūs pievienojaties Mobilai aplikācijai.

Katru gadu Caffeine uzkrājums par iepriekšējo kalendāro gadu tiek dzēsts 1.jūlijā. Vairāk https://www.caffeine.lv/lojalitate

Mēs varam nosūtīt tiešā mārketinga paziņojumus tikai tiem Mobilās aplikācijas lietotājiem, kuri devuši savu piekrišanu. To var izdarīt sadaļā “Iestatījumi” -> “Paziņojumi”. Piekrišanu var atcelt jebkurā laikā, mainot iestatījumus savā Mobilās aplikācijas kontā. Papildus visu informāciju par Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumiem var iepazīties https://www.caffeine.lv/lojalitate , CAFFEINE sociālajos tīklos un mūsu kafejnīcās.

Karti var nebūt iespējams pievienot noteiktā interneta pirkumu apmaksas limita vai noteiktā dienas limita dēļ. Šos ierobežojumu iestatījumus jāpārbauda interneta bankā. Tāpat, pārliecinieties, ka esat pareizi ievadījis maksājuma kartes datus. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājuma uzstādījumi ” esat atlasījis “Izmantot maksājuma karti”. Turklāt, pārbaudiet, vai pievienotajā maksājuma kartē ir pietiekami daudz naudas, lai pabeigtu pirkumu. Ņemiet vērā, ka dienas laikā atļauts veikt ne vairāk kā 10 transakcijas no vienas kartes. Tas nozīmē, ka diennakts laikā varat caur Caffeine LV aplikāciju ar savu bankas karti norēķināties 10 reizes.

Ja pievienosiet vairāk nekā vienu maksājuma karti, tad ar nosaukumu palīdzību būs vieglāk atdalīt izvēloties maksājumu. Šī ir darbība drošības nolūkos.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājumu iestatījumi” esat atlasījis “Izmantot Caffeine uzkrājumu”. Aktivizējot šo funkcionalitāti, barista pie kases redzēs jūsu Caffeine uzkrājuma atlikumu un par kafiju varēsiet norēķināties ar Caffeine uzkrājumu. Ja vēlaties izmantot savu dāvanu karti, atcerēties to pirms pirkuma aktivizēt, izvēloties dāvanu karti no izvēlnes pirmajā lapā un nospiežot pogu “Aktivizēt”.

Dāvanu kupons ir derīgs 90 dienas no iegādes brīža. Pēc tam kupons tiek neatgriezeniski dzēsts. Dāvanu kupons (5, 10, 20 Eur) jāaktivizē 90 dienu laikā, lai to pievienotu savam Caffeine uzkrājumam. Ja kupons šajā periodā netiks aktivizēts, tas tiks neatgriezeniski dzēsts. Kad kupons ir aktivizēts un pievienots Caffeine uzkrājumam, arī uz kuponiem attiecas Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumi.

Gan kupona sūtītājam, gan saņēmējam ir jābūt Caffeine aplikācijai, un viņu tālruņu numuri ir jāsaglabā mobilās aplikācijas sadaļā “Iestatījumi” -> “Mans profils” . Pārliecinieties, ka saņēmējam ir Mobilās aplikācijas jaunākā versija.

Atsūtiet savu jautājumu un Lojalitātes kartes numuru (to atradīsiet sadaļā “Maks”, zem svītrkoda) uz e-pastu info@caffeine.lv

Šobrīd tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams reģistrēties vai ielogoties, izmantojot Facebook. Aicinām Jūs izmantot citus autentifikācijas veidus.