IZMAIŅAS KARSTO DZĒRIENU IEPAKOJUMA MARĶĒJUMĀ
4A1A9504

Šobrīd visās “Caffeine” tirdzniecības vietās pieejamas tikai un vienīgi dabiskas, 100% pārstrādājamas līdzi ņemamās “Huhtamaki” Future Smart papīra krūzes un tāda paša materiāla pārstrādājami vāciņi. Šis iepakojums ir īpašs ar to, ka tajā netiek izmantoti materiāli, kas iegūti no naftas ķimikālijām, kā arī krūzēs iestrādātais mitruma aizsargslānis ir bioloģisks. Šāda iepakojuma ieviešana ir nozīmīgs solis, lai veicinātu videi draudzīgāku līdzi ņemamo dzērienu baudīšanu.
Krūzēs izmantota īpaša ūdensnecaurlaidīga šķiedra, kas sintezēta no cukurniedrēm. Papīra krūžu izgatavošanā izmantotais papīrs ir PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification) sertificēts jeb nācis no Somijas mežiem, kuru apsaimniekošana ir novērtēta kā ilgtspējīga un ir atbilstoši sertificēta. Koksne tiek pārvērsta papīrā, pēcāk to apstrādājot ar bioloģisku, ūdensnecaurlaidīgu slāni, kas satur no modificētiem dabiskiem polimēriem izgatavotu polietilēnu. Šis slānis ir būtisks, lai papīrs nesamirktu un kafiju varētu baudīt no sausas krūzītes.

 
Ņemot vērā polietilēna klātbūtni pārklājumā, kas ir nepieciešams, lai nodrošinātu dabiskas izcelsmes iepakojuma funkcionalitāti, arī uz “Caffeine” karsto dzērienu iepakojumu attieksies Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas topošā likuma “Plastmasu saturošu izstrādājumu likums” prasības, tajā skaitā prasības par marķējumu. Tas nozīmē, ka blakus līdzšinējam marķējumam tiks pievienota atzīme “Izstrādājumā ir plastmasa”, lai rosinātu vērst uzmanību uz pareizu šāda tipa atkritumu šķirošanu un pārstrādi.

 
“Caffeine” ir svarīga ilgtspējīga pieeja it visā. Kā uzsver “Caffeine” mārketinga un komunikācijas departamenta direktore Ilze Dumceva: “Viens no veidiem, kā samazināt vienreizējā iepakojuma nonākšanu atkritumos, ir sava iepakojuma izmantošana. Ja auduma maisiņš, dodoties uz veikalu, daudziem jau ir norma, tad sava krūzīte, iegādājoties karsto dzērienu, ir tradīcija, kas tikai sāk veidoties. Tāpēc aicinām ikvienu to izmēģināt un pārliecināties, ka šis risinājums ir tikpat ērts un emocionāli vēl patīkamāks, turklāt ļauj iegādāties iecienīto dzērienu ar 10% atlaidi.”

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā, kas saistītas ar karsto dzērienu iepakojumu un tā sastāvu, aicinām ar mums sazināties, rakstot uz info@caffeine.lv

Jūs varat pievienot maksājuma karti atverot “Iestatījumi” -> “Manas maksājuma kartes. Ja Jūs nevarat atrast šo sadaļu, pārliecinieties, ka esat veicis Mobilās aplikācijas atjauninājumu. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Lojalitātes kartes unikālais numurs tiek ģenerēts un piešķirts, līdz ko Jūs pievienojaties Mobilai aplikācijai.

Katru gadu Caffeine uzkrājums par iepriekšējo kalendāro gadu tiek dzēsts 1.jūlijā. Vairāk https://www.caffeine.lv/lojalitate

Mēs varam nosūtīt tiešā mārketinga paziņojumus tikai tiem Mobilās aplikācijas lietotājiem, kuri devuši savu piekrišanu. To var izdarīt sadaļā “Iestatījumi” -> “Paziņojumi”. Piekrišanu var atcelt jebkurā laikā, mainot iestatījumus savā Mobilās aplikācijas kontā. Papildus visu informāciju par Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumiem var iepazīties https://www.caffeine.lv/lojalitate , CAFFEINE sociālajos tīklos un mūsu kafejnīcās.

Karti var nebūt iespējams pievienot noteiktā interneta pirkumu apmaksas limita vai noteiktā dienas limita dēļ. Šos ierobežojumu iestatījumus jāpārbauda interneta bankā. Tāpat, pārliecinieties, ka esat pareizi ievadījis maksājuma kartes datus. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājuma uzstādījumi ” esat atlasījis “Izmantot maksājuma karti”. Turklāt, pārbaudiet, vai pievienotajā maksājuma kartē ir pietiekami daudz naudas, lai pabeigtu pirkumu. Ņemiet vērā, ka dienas laikā atļauts veikt ne vairāk kā 10 transakcijas no vienas kartes. Tas nozīmē, ka diennakts laikā varat caur Caffeine LV aplikāciju ar savu bankas karti norēķināties 10 reizes.

Ja pievienosiet vairāk nekā vienu maksājuma karti, tad ar nosaukumu palīdzību būs vieglāk atdalīt izvēloties maksājumu. Šī ir darbība drošības nolūkos.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājumu iestatījumi” esat atlasījis “Izmantot Caffeine uzkrājumu”. Aktivizējot šo funkcionalitāti, barista pie kases redzēs jūsu Caffeine uzkrājuma atlikumu un par kafiju varēsiet norēķināties ar Caffeine uzkrājumu. Ja vēlaties izmantot savu dāvanu karti, atcerēties to pirms pirkuma aktivizēt, izvēloties dāvanu karti no izvēlnes pirmajā lapā un nospiežot pogu “Aktivizēt”.

Dāvanu kupons ir derīgs 90 dienas no iegādes brīža. Pēc tam kupons tiek neatgriezeniski dzēsts. Dāvanu kupons (5, 10, 20 Eur) jāaktivizē 90 dienu laikā, lai to pievienotu savam Caffeine uzkrājumam. Ja kupons šajā periodā netiks aktivizēts, tas tiks neatgriezeniski dzēsts. Kad kupons ir aktivizēts un pievienots Caffeine uzkrājumam, arī uz kuponiem attiecas Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumi.

Gan kupona sūtītājam, gan saņēmējam ir jābūt Caffeine aplikācijai, un viņu tālruņu numuri ir jāsaglabā mobilās aplikācijas sadaļā “Iestatījumi” -> “Mans profils” . Pārliecinieties, ka saņēmējam ir Mobilās aplikācijas jaunākā versija.

Atsūtiet savu jautājumu un Lojalitātes kartes numuru (to atradīsiet sadaļā “Maks”, zem svītrkoda) uz e-pastu info@caffeine.lv

Šobrīd tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams reģistrēties vai ielogoties, izmantojot Facebook. Aicinām Jūs izmantot citus autentifikācijas veidus.