“Caffeine” ražotne pārceļas uz jaunām telpām Juglā
405502fb-a09f-4b17-a66d-bf1538663a2c

Pārceļoties no Rīgas centra uz daudz plašākām un modernākām telpām Juglā, šī gada 30.janvārī durvis vērusi “Caffeine” (“Reitan Convenience Latvia”) jaunā ražotne.

Jaunā “Caffeine” ražotne iekārtota telpās, kas ir ne vien divreiz lielākas par iepriekšējām, bet tajās īpaši piedomāts arī par ergonomisku darba vidi ar modernām iekārtām un ērtu piebraukšanu. Arī sortimenta ražošanas process ir ergonomiski sadalīts darba plūsmās, kas tai ļaus darboties ar daudz lielāku ražošanas jaudu un vēl augstāku kvalitāti nekā agrāk.

 

“Lielākā daļa gardo produktu, ko var iegādāties “Caffeine” kafejnīcās, ir rokām radīti un pasniegti. Plašās jaunās ražotnes telpas Juglā nodrošinās darbiniekiem ērtākus un patīkamākus darba apstākļus un ļaus arī paplašināt ne vien klientu jau iecienīto sortimentu, bet arī vegānās un veģetārās maltītes. Mēs ļoti novērtējam mūsu ražošanas komandas ieguldījumu ikdienas darbā, tāpēc man ir patiess prieks, ka kopīgi esam spēruši vēl vienu soli pretim vēl lielākai stabilitātei, sasniegumiem un labākiem rezultātiem,saka “Reitan Convenience Latvia” (“Narvesen” un “Caffeine”) valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.

 

Jaunajā ražotnē strādās vairāk nekā divdesmit darbinieki – tas ļaus pilnībā izmantot visas jaunās ražotnes sniegtās iespējas.

 

Jūs varat pievienot maksājuma karti atverot “Iestatījumi” -> “Manas maksājuma kartes. Ja Jūs nevarat atrast šo sadaļu, pārliecinieties, ka esat veicis Mobilās aplikācijas atjauninājumu. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Lojalitātes kartes unikālais numurs tiek ģenerēts un piešķirts, līdz ko Jūs pievienojaties Mobilai aplikācijai.

Katru gadu Caffeine uzkrājums par iepriekšējo kalendāro gadu tiek dzēsts 1.jūlijā. Vairāk https://www.caffeine.lv/lojalitate

Mēs varam nosūtīt tiešā mārketinga paziņojumus tikai tiem Mobilās aplikācijas lietotājiem, kuri devuši savu piekrišanu. To var izdarīt sadaļā “Iestatījumi” -> “Paziņojumi”. Piekrišanu var atcelt jebkurā laikā, mainot iestatījumus savā Mobilās aplikācijas kontā. Papildus visu informāciju par Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumiem var iepazīties https://www.caffeine.lv/lojalitate , CAFFEINE sociālajos tīklos un mūsu kafejnīcās.

Karti var nebūt iespējams pievienot noteiktā interneta pirkumu apmaksas limita vai noteiktā dienas limita dēļ. Šos ierobežojumu iestatījumus jāpārbauda interneta bankā. Tāpat, pārliecinieties, ka esat pareizi ievadījis maksājuma kartes datus. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājuma uzstādījumi ” esat atlasījis “Izmantot maksājuma karti”. Turklāt, pārbaudiet, vai pievienotajā maksājuma kartē ir pietiekami daudz naudas, lai pabeigtu pirkumu. Ņemiet vērā, ka dienas laikā atļauts veikt ne vairāk kā 10 transakcijas no vienas kartes. Tas nozīmē, ka diennakts laikā varat caur Caffeine LV aplikāciju ar savu bankas karti norēķināties 10 reizes.

Ja pievienosiet vairāk nekā vienu maksājuma karti, tad ar nosaukumu palīdzību būs vieglāk atdalīt izvēloties maksājumu. Šī ir darbība drošības nolūkos.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājumu iestatījumi” esat atlasījis “Izmantot Caffeine uzkrājumu”. Aktivizējot šo funkcionalitāti, barista pie kases redzēs jūsu Caffeine uzkrājuma atlikumu un par kafiju varēsiet norēķināties ar Caffeine uzkrājumu. Ja vēlaties izmantot savu dāvanu karti, atcerēties to pirms pirkuma aktivizēt, izvēloties dāvanu karti no izvēlnes pirmajā lapā un nospiežot pogu “Aktivizēt”.

Dāvanu kupons ir derīgs 90 dienas no iegādes brīža. Pēc tam kupons tiek neatgriezeniski dzēsts. Dāvanu kupons (5, 10, 20 Eur) jāaktivizē 90 dienu laikā, lai to pievienotu savam Caffeine uzkrājumam. Ja kupons šajā periodā netiks aktivizēts, tas tiks neatgriezeniski dzēsts. Kad kupons ir aktivizēts un pievienots Caffeine uzkrājumam, arī uz kuponiem attiecas Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumi.

Gan kupona sūtītājam, gan saņēmējam ir jābūt Caffeine aplikācijai, un viņu tālruņu numuri ir jāsaglabā mobilās aplikācijas sadaļā “Iestatījumi” -> “Mans profils” . Pārliecinieties, ka saņēmējam ir Mobilās aplikācijas jaunākā versija.

Atsūtiet savu jautājumu un Lojalitātes kartes numuru (to atradīsiet sadaļā “Maks”, zem svītrkoda) uz e-pastu info@caffeine.lv

Šobrīd tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams reģistrēties vai ielogoties, izmantojot Facebook. Aicinām Jūs izmantot citus autentifikācijas veidus.