Reitan Convenience Latvia ir daļa no plašā Reitan Convenience ar pārstāvniecību 7 valstīs un kopumā 11 000 darbiniekiem – šogad ir spērusi reālu nākamo soli, lai uzņēmuma ilgtspējas vīzijas transformētu taustāmos darbos, tādējādi rādot piemēru un virzot pārmaiņas visā mazumtirdzniecības nozarē.
“Mēs vēlamies ar savu darbu klientu ikdienu padarīt mazliet vieglāku un pasauli mazliet labāku. Mēs ceram, ka mūsu klienti dažas no ieviestajām pārmaiņām veikalos un kafejnīcās jau ir pamanījuši, bet esam pārliecināti, ka turpmāk pūles būs vēl redzamākas un sajūtamākas. Mūsu darbs klientus virzīs uz ilgtspējīgāko, dabai un maciņam draudzīgāko variantu – ekoloģiski audzēto kafiju, sabalansētām un veselīgām maltītēm vai, piemēram, tepat Latvijā gatavotām smalkmaizītēm. Ilgtspējībai ir jākļūst ērtai, savukārt ērtībām – ilgtspējīgām,” stāsta SIA Reitan Convenience Latvia valdes priekšsēdētāja Dace Dovidena.
Šogad darbu uzsāk Convenience Growth Camp – iniciatīva, kas startē visās Reitan Convenience valstīs, testējot un ieviešot jaunas idejas, lai padarītu ilgtspējīgas izvēles pieejamākas un pievilcīgākas cilvēkiem ceļā. Convenience Growth Camp gādās par vīziju ieviešanu praksē – veikalos un kafejnīcās, lai pareizā izvēle būtu pēc iespējas vienkāršāka.
Gada garumā īstenotās programmas mērķis būs attīstīt un pārbaudīt novatoriskas idejas, kas var veidot nākotnes klientu pieredzi. Convenience Growth Camp dalībnieki no katras valsts strādās plecu pie pleca, radot reālus konceptus, biznesa modeļus, produktus un pakalpojumus, kuriem ir potenciāls pārveidot gan nozari, gan Reitan Convenience tīklu.
Kopīgam mērķim vienojot gan franšīzes ņēmējus, gan spēcīgus piegādātājus un partnerus, soli pa solim reālas pārmaiņas nozarē ir iespējamas!