Madara ir Chief barista jeb kafejnīcas vadītāja

Tērbatas ielas Caffeine, kur ar savu nepārtraukto enerģiju uzlādē savu baristu komandu un klientus. Madaru aizrauj un gandarījumu sniedz ātrums, temps un laimīgi klienti. Baristas apgalvo, ka Madara ir kā raķete, kura spēj lieliski vadīt savu komandu, tajā pašā laikā gatavot kafiju un sagaidīt ar platu smaidu visus kafijas baudītājus. Ja Madara būtu kafija viņa būtu espresso.

  1. Cik sen jau Tu esi daļa no Caffeine?

 Esmu daļa no Caffeine kopš 2020.gada oktobra.

  1. Kā Tu nonāci Caffeine?

Jau pirms sāku strādāt šajā uzņēmumā, pazinu vairākus cilvēkus, kuri tajā strādāja un raisīja manī interesi par kafiju. Kad no Ventspils pārvācos uz Rīgu, jau galvā biju ieņēmusi, ka šī ir tā vieta, kur vēlos strādāt. Kaut sanāca arī pameklēt un pastrādāt citās vietās, tieši caur paziņām pie manis nāca šī iespēja un es to pieņēmu. 🙂

  1. Kas Tev visvairāk patīk savā darbā?

Ja kādam šķistu, ka baristas darbs ir tikai kafiju taisīšana, tad es noteikti iebilstu un teiktu, ka šajā vienā cilvēkā aiz bāra apvienojas tik daudz īpašību un iemaņu, kuras jāprot. Es teiktu, ka šī darba vieta man ir iemācījusi pacietību un iecietību pret visdažādākajiem cilvēkiem un audzinājusi manu raksturu, pilnveidojot kā personību.

Es esmu ekstraverts, tādēļ man patīk būt cilvēkos, un lielāko daļu no darba stundām aiz bāra, es tiešām izbaudu klientu apkalpošanu. Bez tā, nekad neiedomājos, ka adrenalīna sajūtu var gūt arī no tā, cik daudz cilvēku lielā tempā tu spēj apkalpot. Tādos brīžos jūtos kā raķete.

  1. Kāda kafija Tu būtu?

Es noteikti būtu flat white – ar nedaudz ņiprāku raksturu kā citas kafijas, tomēr viss ir balansā.

  1. Kura ir Tava mīļākā kafija?

Strādājot Caffeine jau kādu laiku, man ir bijusi iespēja izmēģināt tik daudz kombināciju, tomēr atgriežos pie klasikas – melna kafija ar auzu pienu. 🙂 Kā dzeru to mājās, tā arī darbā rīta stundās, protams, ja ir iespēja starp klientiem to vēl nobaudīt siltu, hihi.

  1. Kādas ir uzņēmuma stiprās puses?

Šis uzņēmums dod iespēju gūt savu pirmo darba pieredzi, kas ir ļoti pozitīvi un pretimnākoši jebkuram, kurš vēlas attīstīt savas profesionālās iemaņas, kā arī tiek dotas dažādas izaugsmes iespējas.

  1. Kādas ir īpašības, kurām būtu jāpiemīt, lai strādātu šajā uzņēmumā?

 Noteikti jāspēj savākties stresa situācijās, bet tas viss nāk ar laiku, pierodot pie slodzes. Jābūt arī labai taktiskajai domāšanai un spējai vekt vairākus uzdevumus vienlaicīgi, lai kvalitatīvi un ātri spētu apkalpot klientus un paralēli veikt citus uzdevumus.

  1. Kura no uzņēmuma vērtībām Tev ir vistuvākā?

“Mēs runājam viens ar otru nevis viens par otru”. Kā jaunā chief barista aizvien vairāk saprotu, cik svarīga ir savstarpējā komunikācija un cieņa komandā. Pat vismazākie darbi vai labi vārdi palīdz mums vienai otru motivēt un uzturēt kafejnīcu vislabākajā formā.

  1. Kā Tu pavadi savu brīvo laiku?

Atbildot uz darba sms – joks 🙂 Mana aizraušānās ir mūzika un māksla, kultūra kopumā. Man iekšējo mieru un laimi rada dažādu koncertu, izrāžu, mākslas galeriju u.c. kultūras pasākumu apmeklēšana. Kad sanāk laiks – apgūstu dažādus mūzikas instrumentus, dziedu un rakstu mūziku.

  1. Ko Tu novēlētu Caffeine dzimšanas dienā?

Caffeine dzimšanas dienā es novēlu tam nepazaudēt savu kafijas bāra specifiku un unikalitāti, īpaši tagad, kad uzņēmums atrodas daudz lielākā biznesa ritenī kā Reitan Convenience Latvia.

Jūs varat pievienot maksājuma karti atverot “Iestatījumi” -> “Manas maksājuma kartes. Ja Jūs nevarat atrast šo sadaļu, pārliecinieties, ka esat veicis Mobilās aplikācijas atjauninājumu. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Lojalitātes kartes unikālais numurs tiek ģenerēts un piešķirts, līdz ko Jūs pievienojaties Mobilai aplikācijai.

Katru gadu Caffeine uzkrājums par iepriekšējo kalendāro gadu tiek dzēsts 1.jūlijā. Vairāk https://www.caffeine.lv/lojalitate

Mēs varam nosūtīt tiešā mārketinga paziņojumus tikai tiem Mobilās aplikācijas lietotājiem, kuri devuši savu piekrišanu. To var izdarīt sadaļā “Iestatījumi” -> “Paziņojumi”. Piekrišanu var atcelt jebkurā laikā, mainot iestatījumus savā Mobilās aplikācijas kontā. Papildus visu informāciju par Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumiem var iepazīties https://www.caffeine.lv/lojalitate , CAFFEINE sociālajos tīklos un mūsu kafejnīcās.

Karti var nebūt iespējams pievienot noteiktā interneta pirkumu apmaksas limita vai noteiktā dienas limita dēļ. Šos ierobežojumu iestatījumus jāpārbauda interneta bankā. Tāpat, pārliecinieties, ka esat pareizi ievadījis maksājuma kartes datus. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājuma uzstādījumi ” esat atlasījis “Izmantot maksājuma karti”. Turklāt, pārbaudiet, vai pievienotajā maksājuma kartē ir pietiekami daudz naudas, lai pabeigtu pirkumu. Ņemiet vērā, ka dienas laikā atļauts veikt ne vairāk kā 10 transakcijas no vienas kartes. Tas nozīmē, ka diennakts laikā varat caur Caffeine LV aplikāciju ar savu bankas karti norēķināties 10 reizes.

Ja pievienosiet vairāk nekā vienu maksājuma karti, tad ar nosaukumu palīdzību būs vieglāk atdalīt izvēloties maksājumu. Šī ir darbība drošības nolūkos.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājumu iestatījumi” esat atlasījis “Izmantot Caffeine uzkrājumu”. Aktivizējot šo funkcionalitāti, barista pie kases redzēs jūsu Caffeine uzkrājuma atlikumu un par kafiju varēsiet norēķināties ar Caffeine uzkrājumu. Ja vēlaties izmantot savu dāvanu karti, atcerēties to pirms pirkuma aktivizēt, izvēloties dāvanu karti no izvēlnes pirmajā lapā un nospiežot pogu “Aktivizēt”.

Dāvanu kupons ir derīgs 90 dienas no iegādes brīža. Pēc tam kupons tiek neatgriezeniski dzēsts. Dāvanu kupons (5, 10, 20 Eur) jāaktivizē 90 dienu laikā, lai to pievienotu savam Caffeine uzkrājumam. Ja kupons šajā periodā netiks aktivizēts, tas tiks neatgriezeniski dzēsts. Kad kupons ir aktivizēts un pievienots Caffeine uzkrājumam, arī uz kuponiem attiecas Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumi.

Gan kupona sūtītājam, gan saņēmējam ir jābūt Caffeine aplikācijai, un viņu tālruņu numuri ir jāsaglabā mobilās aplikācijas sadaļā “Iestatījumi” -> “Mans profils” . Pārliecinieties, ka saņēmējam ir Mobilās aplikācijas jaunākā versija.

Atsūtiet savu jautājumu un Lojalitātes kartes numuru (to atradīsiet sadaļā “Maks”, zem svītrkoda) uz e-pastu info@caffeine.lv

Šobrīd tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams reģistrēties vai ielogoties, izmantojot Facebook. Aicinām Jūs izmantot citus autentifikācijas veidus.