Ance ir Caffeine tīkla vadītāja

un ir pārliecināta, ka Caffeine stiprā puse ir ne tikai izcili pagatavota kafija, bet arī komanda un cilvēku spēks tajā. Viņa savu brīvo laiku pavada ejot garās pastaigās, lasot grāmatas un baudot labus koncertus kopā ar melnu kafiju.
  1. Cik sen jau Tu esi daļa no Caffeine?

 Caffeine ģimenei pievienojos pirms 3 gadiem un šie ir bijuši vieni no aizraujošākajiem gadiem manā profesionālajā dzīvē.

  1. Kā Tu nonāci Caffeine?

Tā bija apzināta izvēle. Biju pārliecināta, ka manai dzīvei nepieciešama strauja un dinamiska darba vide. Gribēju strādāt ar jauniem cilvēkiem un viss ir piepildījies.

  1. Kas Tev visvairāk patīk savā darbā?

Kā jau minēju tā ir darba dinamika. Katra diena atnes ko jaunu un interesantu.   Gandarījums, ka varam iepriecināt klientus. Kafijas smarža un garša no manas  ikrīta krūzītes.

  1. Kāda kafija Tu būtu?

Klasika- viss melnais.

  1. Kura ir Tava mīļākā kafija?

Ziemas mēnešos – americano vai, ja laika ir nedaudz vairāk – novērtēju labu  Cemex vai v60 brūvētu kafiju. Karstai vasaras dienai- cold brew, ko var papildināt ar kaut ko dzirkstošu. Piemēram šīsvasaras cold brew ginger ir mans favorīts!

  1. Kādas ir uzņēmuma stiprās puses?

Mūsu stiprā puse ir mūsu cilvēki! Baristas un konditori. Un tas, ka Caffeine piedāvā plašāko kafijas dzērienu klāstu un  pašu ražotas kūciņas, kruasānus un bagetes.

  1. Kādas ir īpašības, kurām būtu jāpiemīt, lai strādātu šajā uzņēmumā?

 Aizrautība, atvērts prāts un atbildība. Aizrautība apgūt jaunas prasmes. Apgūt kafijas pasauli. Viesmīlība –  klienti ir mūsu ikdiena un mūsu uzdevums ir papildināt klientu ikdienas ritmu ar  izcilu kafijas piedzīvojumu. Atbildība par  pagatavoto dzērienu, par Caffeine sniegtajām un saņemtajām pozitīvajām emocijām.

  1. Kura no uzņēmuma vērtībām Tev ir vistuvākā?

Mēs atbalstām veiksmieku kultūru, jo tā tiešām ir! Mēs nedomājam tikai par sevi, kā padarīt labāku savu dzīvi, mēs domājam par citiem. Mēs priecājamies par savām uzvarām, bet priecājamies arī par kolēģu panākumiem.

  1. Kā Tu pavadi savu brīvo laiku?

Mani atjauno daba.  Patīk ceļot. Es eju pastaigās, lasu grāmatas un baudu labus koncertus.  Ir brīži , kad atpūšos nedarīt pilnīgi neko.

  1. Ko Tu novēlētu Caffeine dzimšanas dienā?

Būt tikpat dzirkstošiem un atvērtiem! Augt un pilnveidot sevi kā uzņēmumam un mums ikvienam kā būtiskai daļai  no tā. Daudz laimes Caffeine!

Jūs varat pievienot maksājuma karti atverot “Iestatījumi” -> “Manas maksājuma kartes. Ja Jūs nevarat atrast šo sadaļu, pārliecinieties, ka esat veicis Mobilās aplikācijas atjauninājumu. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Lojalitātes kartes unikālais numurs tiek ģenerēts un piešķirts, līdz ko Jūs pievienojaties Mobilai aplikācijai.

Katru gadu Caffeine uzkrājums par iepriekšējo kalendāro gadu tiek dzēsts 1.jūlijā. Vairāk https://www.caffeine.lv/lojalitate

Mēs varam nosūtīt tiešā mārketinga paziņojumus tikai tiem Mobilās aplikācijas lietotājiem, kuri devuši savu piekrišanu. To var izdarīt sadaļā “Iestatījumi” -> “Paziņojumi”. Piekrišanu var atcelt jebkurā laikā, mainot iestatījumus savā Mobilās aplikācijas kontā. Papildus visu informāciju par Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumiem var iepazīties https://www.caffeine.lv/lojalitate , CAFFEINE sociālajos tīklos un mūsu kafejnīcās.

Karti var nebūt iespējams pievienot noteiktā interneta pirkumu apmaksas limita vai noteiktā dienas limita dēļ. Šos ierobežojumu iestatījumus jāpārbauda interneta bankā. Tāpat, pārliecinieties, ka esat pareizi ievadījis maksājuma kartes datus. Pārliecinieties, ka Jūsu internetbankas iestatījumos ir dota atļauja veikt maksājumus internetā ar šo karti.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājuma uzstādījumi ” esat atlasījis “Izmantot maksājuma karti”. Turklāt, pārbaudiet, vai pievienotajā maksājuma kartē ir pietiekami daudz naudas, lai pabeigtu pirkumu. Ņemiet vērā, ka dienas laikā atļauts veikt ne vairāk kā 10 transakcijas no vienas kartes. Tas nozīmē, ka diennakts laikā varat caur Caffeine LV aplikāciju ar savu bankas karti norēķināties 10 reizes.

Ja pievienosiet vairāk nekā vienu maksājuma karti, tad ar nosaukumu palīdzību būs vieglāk atdalīt izvēloties maksājumu. Šī ir darbība drošības nolūkos.

Pārliecinieties, vai sadaļā “Iestatījumi” -> “Maksājumu iestatījumi” esat atlasījis “Izmantot Caffeine uzkrājumu”. Aktivizējot šo funkcionalitāti, barista pie kases redzēs jūsu Caffeine uzkrājuma atlikumu un par kafiju varēsiet norēķināties ar Caffeine uzkrājumu. Ja vēlaties izmantot savu dāvanu karti, atcerēties to pirms pirkuma aktivizēt, izvēloties dāvanu karti no izvēlnes pirmajā lapā un nospiežot pogu “Aktivizēt”.

Dāvanu kupons ir derīgs 90 dienas no iegādes brīža. Pēc tam kupons tiek neatgriezeniski dzēsts. Dāvanu kupons (5, 10, 20 Eur) jāaktivizē 90 dienu laikā, lai to pievienotu savam Caffeine uzkrājumam. Ja kupons šajā periodā netiks aktivizēts, tas tiks neatgriezeniski dzēsts. Kad kupons ir aktivizēts un pievienots Caffeine uzkrājumam, arī uz kuponiem attiecas Caffeine mobilās lojalitātes aplikācijas un lojalitātes kartes programmas noteikumi.

Gan kupona sūtītājam, gan saņēmējam ir jābūt Caffeine aplikācijai, un viņu tālruņu numuri ir jāsaglabā mobilās aplikācijas sadaļā “Iestatījumi” -> “Mans profils” . Pārliecinieties, ka saņēmējam ir Mobilās aplikācijas jaunākā versija.

Atsūtiet savu jautājumu un Lojalitātes kartes numuru (to atradīsiet sadaļā “Maks”, zem svītrkoda) uz e-pastu info@caffeine.lv

Šobrīd tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams reģistrēties vai ielogoties, izmantojot Facebook. Aicinām Jūs izmantot citus autentifikācijas veidus.